14 Temmuz 2012 Cumartesi

Çııı 15 Haftalık

Aslan Parçası oğlum yarın tam 15 haftalık oluyorsun...

Biranda sanki kocaman oldun, hergün yenibirşey yapıyorsun...

Gülücüklerin kahkahaya dönüştü. Keyfin yerinde oldu mu saçma şeylere bile dakikalarca kahkahayla gülüyorsun....

Konuşmalara karşılık vermeye kendince birşeyler anlatmaya başladın. Geçen gün İpek bizdeyken birşeyşer söyledin. Ben de İpek'e ne söylediğini sordum hiç düşünmeden 'poposu acıyormuş' dedi. Gerçekten birbirinizi anladığınızı düşünüyorum. İkinci ayından beri anne sütü kabızlığı çekiyorsun. 3 günde bir fitil yardımıyla tuvaletini yapabiliyorsun. O gün de çok ıkınıyordun ben de hemen fitil verdim ve rahatladın :) Son üç gündür kendi kendine tuvaletini yapabiliyorsun, çok mutlu oluyorum. Sanırım bunda seni oturtmaya başlamamın etkisi var...

14. haftadan beri parmağını büyük bir iştahla emmeye başladın...

Doğduğundan beri sağ gözünde çapaklanma var ve artık doruk noktasına ulaştı. Doktorumuz çok güçlü bir bakteri olduğunu söyledi ve ilk antibiyotiğine başladık. Umarım hemen iyileşir...

Artık tanımadıklarını ya da hoşlanmadıklarını çok iyi ayrıyorsun... Taner amcanı görünce çığlık çığlığa ağlamaya başladın, arkasını dönünce hiç birşey olmamış gibi sustun :) Fehmi Dedeni de ilk önce yabancıladın...

Dudaklarınla farkında olmadab bırrr yapıyorsun, kendi kendine gülüyorsun sonra :) sana kırmızı balık ve kuzu kuzu me şarkılarını söylüyorum, bayılıyorsun... ilk kumaş kitabını ali babanın çiftliği adı altında hikayeler uydura uydura anlatıyorum, sen de bana birşeyler anlatıyorsun :)
Baban ve Teyzen biz oynayalım diye kartlar bastılar... onlarla ilgili birşeyler anlatarak kartları ve kitabı sana gösterdiğimde çok büyük bir ilgi ile bakıyorsun :)
Sertab Erner'in Dım Dım şarkısına bayılıyorsun, onun eşliğinde hergün dans ediyoruz. İpek te Teyze dım dım yapalım diyor :) onla da dans ediyoruz :)

Bayılıyorummmmmm





Benim için çok zor oldu ama 3 gecedir kendi yatağında yatıyorsun. Gece boyunca 4-5 arası sadece 1 kere kalkıyorsun, sabah 7:30 civarı tamamen uyanıyorsun... Sen kendi yatağında yatmaya hazırdın belli ki... Ama ben senin kokunu duymadan uyumak istemedim :( Ama senin birey olmaya başlaman için bunu yapmalıydım ve yaptım... ( gece uyanıp gelip seni koklayıp duruyorum :))

Seni çok seviyorum aslan parçam :)

0 yorum:

Yorum Gönder